Tuesday, April 20, 2010

kEciL


semalam saya berasa sangat gembira kerana berpeluang untuk menonton sebuah filem yang sememangnya saya ingati sepanjang zaman. filem itu itu berjudul "predator" lakonan pelakon yang berbadan sasa pada waktu itu,tapi skang pelakon tu dah jadi gabenor so xtau la badan dia sasa lagi ke x??? iaitu Arnold Swachwarzeneggar (hehe..xtau la ejaan di btol ke x) ,filem Predator ini meninggalkan banyak kenangan manis buat saya dan pakcik2 di kampung kami pada waktu itu, apabila menontonya kembali semalam,saya tersenyum sendirian..banyak babak-babak dalam filem tersebut menjadi ikutan saya seperti semasa hero itu terjun ke dalam sungai,mencalitkan lumpur ke seluruh badan dan juga gaya predator itu sendiri, masa saya kecil-kecil dahulu.saya dan kawan-kawan yang lain suka meniru aksi sebuah filem yang kami tonton,seperti Gi Joe,Transformer dan juga Flashman..kadang-kadang kami xdapt nak bezakan mana realiti dan juga fantasi heheh.. seronoknya, mak dan ayah semua dah [pening kepala..anak-anak asyik merengek suruh belikan mainan karakter kartun tersebut..kenangan yang sangat indah.

* zaman dah berubah,apa yg berlaku pada waktu kecil dahulu mudah kita lupa dengan kesibukan kerja*

No comments: