Monday, May 17, 2010

CeBiSaN KisAh

CeRiTa MoRiB.

menjengah lagi saya ke laman ini... sudah lama rasanya tidak melawat. emm nak kata sibuk,betul jugak..nak kata xde mood nak menulis..betul gak...entahlah mana satu alasannya kan..pepon saya sebenarnya baru balik dari Pantai Morib..bercuti??? no..no.. bukan bercuti tapi menjadi seorang urussetia yang setia di sana membantu pensyarah-pensyarah saya menjalankan program mereka. saya sebenar sangat seronok menyertai program tersebut...seronok kerana saya terlibat bersama-sama dengan urusetia-urusetia yang boleh tahan gilanya hehee.. walaupon sebenarnya program tersebut kadang-kadang membosankan,tapi ia memberikan kenangan manis buat saya dimana saya telah berkerja di bawah satu team yang gempak... mereka-mereka ini telah menceriakan saya semasa disana. baru saya sedar bahawa ketawa itu penawar....

CeRiTa DiA

Semalam saya sempat berjumpa dengan dia..sempat untuk bertanya khabar dan berbual-bual dalam masa yang singkat.. saya gembira..sangat gembira kerana perbualan saya disambut olehnya. saya masih lagi belum berani untuk bertentang mata dengannya secara terus..saya masih belum berani untuk mengeluarkan kata-kata yang indah untuknya...saya takut dia tidak dapat untuk menerimanya..xpelah..dia sudi untuk berbual-bual sebentar sudah mencukupi buat saya...

3 comments:

mapieceofart said...

dia tu bintang ke, bulan ke, planet uranus? XD

hehe... good luck, ijat! i always pray the best for you... make a move! make a move!

KatANoTA said...

hahah.. alam semesta itu luas..so zara kena cari dia heheh.. btw thank for always pray for me.. kamu mmg sahabat yg baik. : )

FIRAHAN-NURNAZRI said...

cerita morib : urusetia memang menggila semua.oh rindunya nak jerit ADITYA dengan kak fio...main air paya dengan Ag..tido dengan wani n kak nana. n gosip dengan fad,kak n, kak mely n kak zara...
ups tak lupa juga main boom boom dengan lelaki lelaki semua=)

cerita dia : semoga berjaya aizat azam =) bersyukur walau kegembiraan tu sekejap pasti ada lagi nanti..