Saturday, October 30, 2010

Sahabat by Aizat

sahabat..satu perkataan yang bermakna bagi aku.. satu frasa yang memang tinggi untuk dinilai dan juga difahami. Apa beza sahabat dan keluarga?? keluarga adalah yang utama dan sahabat adalah yang kedua.. so selepas keluarga adalah sahabat.. aku sebenarnya banyak berkongsi rahsia dan sedih aku dengan sahabat.. biarlah keluarga aku melihat aku dengan gembira tanpa apa-apa rahsia.. aku rasa nikmat sahabat itu dah mula sebati dalam diri aku ni..aku berubah kerana sahabat..aku rasa bebas kerana sahabat. kadang-kadang aku rasa aku terlalu bergantung kepada mereka... terlalu mengharap kepada mereka untuk bersama dengan aku..aku faham..kadang-kadang mereka ada hidup mereka sendiri.. mereka bukan sahabat aku sorang saja tetapi beribu lagi sahabat mereka.. tak kisahlah..yang penting apa yang kita kongsi ini selalu ada.. Maafkan aku sahabat kerana kadang-kadang diri aku ini membuatkan kamu semua susah..aku tak bermaksud apa-apa..cuma ingin berkongsi rasa.

1 comment:

mapieceofart said...

ijat, kamu sahabat saya sampai bila2...

sayang ijat... =)