Tuesday, December 6, 2011

100% Gempakstarz event.


salam semua..tak nak tulis banyak sagat dalam post kali ni, cuma nak berkongsi sedikit tentang pengalaman di 100% Gempakstarz punya event aritu.. sebenarnya dah lama aku nak gi event ni..tahun sebelum ni aku dah gi.. so tahun n i tak nak miss ler..dgn geng aku yg sama minat gak..pepagi lagi aku dah gerak huhu..kat sana aku jumpa member-member yg sama minat gak terhadap dunia komik ni.. teruja gak masa kat sana..yela, semua kartunis yang terlibat dengan Gempak turun padang... dapatla saksikan dorg secfara live gi..siap snap gambar n sain autograph gi.. ni antara gambar-gambar best kat sane..hope tahun depan..dapat join gi hehehee....

bersama patung karakter Wasabi

inilah pelikis karakter wasabi tu..iaitu Keith!!!


pentas utama event Gempakstarz

bersama Zint!!! pelukis komik Under 18
autograph yg Zint hasilkan khas untuk aku huhuhuhuh
with Kouru (pelukis komik Mad Maiden)

teman yang berkongsi minat yang sama (Suraya)

3 comments:

sea_lavender said...

wah3 event meriah pergi ye =D

KatANoTA said...

hehehe minat punya pasal hehehe.. nak join x len kali :)

Rizuan Dan Apple said...

sorry x minat anime !! bhahahaha