Monday, December 21, 2009

KaRtUn

MY NEIGHBOUR TOTORO

PRINCESS MONONOKE

HOWL MOVING CASTLE
SPIRITED AWAY
A BUG'S LIFE


Saya merupakan salah seorang peminat filem animasi,tidak kiralah buatan jepun,Korea ataupun hollywood,semasa saya kecil.seperti kanak-kanak yang lain..saya sanggup untuk meninggalkan segala urusan yang perlu saya lakukan pada waktu tersebut seperti pergi ke kelas agama dan juga bermain bersama kawan-kawan jika pada waktu tersebut ada cerita kartun yang best2.Kini saya dah melangkaui alam remaja dan boleh dikatakan sebagai seorang yang dewasa,tetapi saya tidak dapat mengikis sifat kebudak-budakan dalam diri saya terutamanya dalam meminati cerita kartun.Bagi saya umur bukan penghalang tetapi minat itu yang penting k.Diatas saya senaraikan antara filem animasi yang terhebat pernah saya tonton dan juga banyak mempengaruhi kehidupan saya pada waktu dulu dan juga sekarang dan mungkin juga anda.



*tolong jangan anggap filem animasi itu hanya untuk budak-budak.









No comments: