Sunday, March 7, 2010

PeRsOnAl....



Alhamdulillah..semakin semakin baik rasanya diri ini,kadang-kadang perasaan tenang dan juga gembira datang dan kadang-kadang juga perasaan sedih.gelisah muncul secara tiba-tiba dalam diri saya ni,tapi bila difikirkan balik..itu adalah lumrah dalam kehidupan seorang manusia yang kecil dan lemah seperti saya ini. Allah sentiasa ada di belakang umatnya so saya fikirkan Dia adalah jalan yang terbaik dalam membimbing setiap perasaan kita. "kematangan"..apa itu,saya terdetik untuk menulis mengenainyakerana saya terfikir yang saya rasa "kematangan" itu sudah ada di dalam diri ini..bukan apa sebelum ini saya akui.sifat tersebut masih belum kuat lagi didalam diri saya ni,sehinggakan ada yang mengatakan saya ini kebudak-budakkan.. dalam beberapa hari ini saya saya banyak diberi tanggungjawab dan juga tugas yang membuatkan "kematangan" saya diuji dengan sebaiknya..tanggungjawab yang diberikan oleh pensyarah dan juga sahabat-sahabat saya itu akan saya laksanakan dengan sebaiknya dengan"kematangan" yang ada dalam diri saya ini. Insyaallah.

*kadang-kadang kematangan dipengaruhi oleh faktor sekeliling*

No comments: