Tuesday, March 2, 2010

fInIsH...

selesai akhirnya..semenjak sekian lama skuter ku yang tersadai di depan rumah berehat tanpa bekerja akhirnya hari ini dia akan beroperasi semula..tersadai bukan apa,cuma tayarnya sahaja yang pancit dan perlu untuk digantikan dengan yang baru,kawan-kawan yang lain sebenarnya sudah lama bising tentang keadaan skuter tersebut,cuma saya masih belum bersedia untuk menghantar servis..mungkin kerana bimbangkan kosnya ataupun malas (hehehe..) so apabila dah pancit sehingga tidak boleh bergerak lagi,terpaksa juga menghantar servis..terima kasih kepada sahabat-sahabat saya yang membantu. selain skuter,saya sebenarnya perlu menyiapkan beberapa skrip untuk dihantar kepada pensyarah saya bagi penilaian subjek.. idea dah ada,cuma untuk menulis saja,saya belum mahir lagi,so saya dengan sedaya-upaya cuba yang terbaik. Chaiyok!!



* kesian tgk abg2 yang bekerja di bengkel motor..bekerja tanpa henti.tapi itu yang terbaik dalam mencari rezeki yang halal : ) *

No comments: