Tuesday, February 23, 2010

JusT ThInKiNg...



saya mungkin telah memberi persepsi awal tentang kebanyakan perkara-perkara yang terjadi sejak kebelakangan ini, seperti persepsi saya terhadap orang yang saya belum kenal,masalah yang saya hadapi yang datang secara tiba-tiba dan yang paling saya selalu memberi persepsi awal adalah tentang filem, saya sebenarnya seorang yang begitu minat dalam menonton filem dan juga membaca reviu-reviu filem yang di tulis di laman-laman blog dan juga majalah, kawan-kawan saya pernah berkata kepada saya "kita perlu menonton dulu baru memberi komen"....pendapat tersebut apabila saya mendengar, saya hanya tersenyum,mengiyakan dan menidakkan pun bukan,saya memang seorang sangat sekular dalam memberi pendapat berkaitan sesuatu. maafkan saya jika saya begitu.tapi persepsi awal kadang-kadang betul di dunia nyata ini. tapi mungkin ada yang membantah dan menyatakan jangan menilai buku melalui kulit tetapi menilai melalui isi dalamnya. pendapat tersebut sebenarnya boleh diterima pakai tetapi kadang-kadang luar saja cantik tapi dalam buruk..so sebagai seorang manusia,kita terima apa yang seadanya

*menantikan review-review filem jujur.

No comments: