Friday, April 16, 2010

lAnGkAh






kerja..kerja!!! itulah perkataan yang sangat-sangat popular dikalangan kawan-kawan saya di kolej, nak2 asiment yang begitu 'besar' untuk disiapkan, kadang-kadang kita pernah terfikir,bagaimana seorang pelajar yang mendapat dekan setiap sem itu,mampu untuk mengekalkan prestasinya setiap sem. kadang-kadang lihat mereka ni,macam kita jugak..lepak..tgk movie... bercinta.. dan kadang2 asiment pon siap last minit kan?? emm.. tapi mungkin mereka cepat tangkap kot apa yang diajar oleh lecture dorang.. saya cuba menjadi seperti mereka-mereka itu..cuba untuk dapat apa yang seorang pelajar inginkan dalam prestasi mereka..namun orang kata.."hendak seribu daya..tak hendak seribu dalih" so azam tu cuma hangat-hangat tahi ayam jela..xpela,yang penting,saya boleh berbangga dengan prestasi saya sekarang.. kita jangan mengikut orang,nanti kita akan jatuh tanpa orang yang kita ikut tu sedar,dan tinggalkan kita jauh di belakang.. so berhati-hati semasa melangkah wahai sahabat-sahabat ku sekalian.

saya baru selesai membuat sebuah perbentangan mengenai konsep satu malaysia..so saya dan group saya telah cuba myemarakan konsep tersebut dengan berpakaian satu malaysia, baju tersebut telah di sponsor oleh mummy seorang rakan saya.. (*thank to mummy*) hope lecture tersebut dapat memberikan markah lebih k huhu...



semangat 1 Malaysia!!!


3 comments:

FIRAHAN-NURNAZRI said...

gempak gila =) kitaorang present pakai masqureade

KatANoTA said...

HAHA..blom tgk a.ijat pakai punjabi gi huhu.. mesti firah comel pakai masqureade kan?? heheh

FIRAHAN-NURNAZRI said...

hahahaha =) fyra kan memang comel..
punjabi??? jelesh abg akash nanti...