Tuesday, April 6, 2010

TAnGiS DaN rInDu




semalam..saya menangis lagi,kalau boleh saya bukan sahaja ingin menangis sekuat-kuatnya tetapi ingin meraung-raung sekali. kali ini saya menangis kerana rindu..saya menangis kerana rindukan saya yang dulu,rindukan jiwa saya.rindukan penguat saya,rindukan semangat saya,saya rindukan 'dia'.. tetapi mengapa saya harus menangis hanya kerana rindu? kenapa saya menangis hanya kerana 'dia'? saya cuba kawal perasaan itu,cuba kawal rindu itu,cuba kawal 'dia' dari memanipulasikan diri saya ini..tetapi saya akui 'dia' berjaya tewaskan saya dengan hanya sekelip mata sahaja.. maaf kerana keegoan lelaki saya jatuh hanya kerana setitik air mata. sesudah menangis,saya kembali tenang,munkin tenang saya itu jangka masa yang lama..mungkin hanya sesaat,seminit ataupun setahun..terpulang pada rindu saya itu dan terpulang pada 'dia'. saya hanya mampu bertahan dan kalau boleh biarlah air mata ini jatuh pada tempat yang sepatutnya..


3 comments:

-Encik Manis- said...

rileks ar...
bl kamu dah terbiase dgn semua ni...
kamu akan lebih kuat utk menghadapinye...
pcy ar...
pasti sesuatu yg lebih baik akan berlaku..
krn hidup ni bukan hanya kesedihan aje...
chill my frenz!!
:D

KatANoTA said...

hmm..tq beb, mmg hidup kita kena kuat.hope perkara yg baik2 itu berlaku k..insyaallah.. seperti kata kamu yg hidup ini bukan hanya kesedihan. :)

Iyda Jame said...

sapa kah gerangan si 'DIA'??
nak taw leyh???