Tuesday, August 10, 2010

DeMaM.




Ahhh!!! mood yang tidak beberapa baik.. dahla demam hanset plak wat hal,aduh.. sabo jela dengan apa yang berlaku ni huhu.. seperti biasa la kalau demam ni,badan rasa lemah dan nak baring je..tapi aku lain plak,bila baring je mula la rasa bosan..so apa yang aku leh wat ialah dengan online FB ataupun tengok movie with my laptop. Tapi mood sakit tu still je ada..kelas dah ponteng heheh,kawan-kawan yang lain plak sibuk ngan class dorang..tinggallah aku sorang-sorang dok dalam bilik :( hanset aku pon satu hal..time2 gini la mula dia wat hal..dulu dah jadi skali dah..hang la tetiba..nak je aku tukar hanset baru,tapi duitnya nak cekup kat mana kan?? huhu... aku ni demam mula la mengidam macam-macam,kat kepala ni mula terbayang kelazatan burger Mcd,keranggupan ayam KFC dan juga kelembutan kek Secret Recepi.. hebat tak selera aku?? macam orang mengidam nak mengandung plak..tapi orang kata itu biasa bagi orang sakit..yela sakit ni kita mula la teringin macam-macam hehehe...


No comments: