Friday, October 28, 2011

Jika Kamu di tempat aku sekarang....

Jika berada di tempat aku sekarang..macam mane kamu semua rasa? jika  apa yang aku buat sentiasa tidak kena dimata mereka yang sememangnya jahil dengan erti kefahaman. jika kamu semua ditempat aku sekarang..mampu kamu berdiri tegak dan masih mampu tersenyum? jika kamu ditempat aku sekarang..mampu kamu ketawa dan masih menghiburkan kawan-kawan kamu.. aku tidak mengharapkan kamu semua menjadi diri aku sekarang..biarlah aku yang merasainya..biarlah aku yang menerima apa yang aku telah terima. aku hanya redha.. walaupun ia memang pahit dan tersangat kelat..aku berserah kepada keadaan..kepada mulut-mulut manusia yang tidak tahu menjaga hati orang..hentikanlah... kamu telah menyusahkan orang lain dan mungkin membuatnya merana.

2 comments:

~miss ieza~ said...

MAKIN CANTIK BLoG IJAT.. suke.. :)

Rilex ea Ijat... manusia ni pelbagai.. macam-macam ragam.. :) Sabar ye.. KalO Wan slalu buli Ijat, bgtau Mas ea.. biar Mas blasah die..

KatANoTA said...

haha blog biase jer.. hahah wan tu ijat yg belasah dia tau heheh..pepon wan is best friend..dialah tempat ijat mengadu jika tengah tension or ada prob..