Sunday, February 26, 2012

Pendam.

Pendam -Shahir

Aku yang mengejar bayang cinta
Kian terbiar
Terpendam kata
Tak terungkap selamanya

Pedihnya hanya aku yang merasa
Mahu memilikinya
Aku hanya hamba cinta

Bisik hatiku lepaskan dirinya
Sungguh aku tak bisa
Biarlah ku sendiri
Tanpa kasih di hati

Aku tak mampu pertahankan lagi
Cinta yang menyakiti
Biarlah aku pergi
Tiada hampa di hati

Pedihnya hanya aku yang merasa
Mahu memilikinya
Aku hanya hamba cinta

Bisik hatiku lepaskan dirinya
Sungguh aku tak bisa
Biarlah ku sendiri
Tanpa kasih di hati

Aku tak mampu pertahankan lagi
Cinta yang menyakiti
Biarlah aku pergi
Tiada hampa di hati
Aku yang mengejar bayang cinta

kenapa aku suka post lirik lagu semenjak dua menjak ni?? sbb kadang-kadang lirik  satu-satu lagi memang kena dengan diri kita.. for me lagu itu adalah luahan perasaan kita.. dengar, hayati dan juga kita boleh ambil motivasi dari lirik lagu tersebut.. itu sebab kadang-kadang orang yang tengah sedih, frust atau kecewa sbb cinta or masalah lain suka dengar lagu sedih..ada juga yang dengar lagu rancak untuk hiburkan hati..terpulang pada kita klau nak dengar yang mana satu..yang penting semoga terubat perasaan kita tersebut. ok salam...

No comments: