Saturday, February 6, 2010

MaAf...................

salam kalian..dalam minggu ini saya berasa sangat lesu dan penat..bukan penat kerana membuat kerja yang berat tetapi penat dengan perasaan dan juga situasi yang berlaku pada diri saya dan juga sekeliling... kerana mengikut perasaan saya menjadi seperti seorang manusia yang tiada akal fikiran,perasaan tersebut datang secara tiba-tiba dan tanpa saya sedar saya telah melakukan satu tindakan diluar jangkaan. maaf sahabat-sahabat sekalian,itu bukan saya sebenarnya tetapi itu adalah ruang negatif diri yang sememangnya saya tidak mahu ia datang didalam diri saya ini. mungkin kalian terkejut dan mungkin ada yang membuat andaian sendiri...terpulanglah kepada semua. Apa yang penting saya tetap saya.

* terima kasih sayang saya kepada sahabat-sahabat*

No comments: